ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

10 κορυφαίοι hospitality experts δίνουν ραντεβού στην Αθήνα




Αποτέλεσμα εικόνας για 10 κορυφαίοι hospitality experts δίνουν ραντεβού στην Αθήνα

Δέκα κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές και διακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς τουρισμού θα συμμετάσχουν στο συνέδριο Tourism Megatrends που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη στο Καστρί.
Στο συνέδριο θα συζητηθούν σημαντικές τάσεις στους τομείς του Hospitality Strategy, Travel Experience και του Tourism Marketing & Technology, με στόχο την ανάδειξη των πρακτικών εκείνων που συνεισφέρουν στην ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού.
Ενδεικτικά ερωτήματα που θα αναλυθούν στο συνέδριο είναι:
  • Ποια μορφή παίρνει η έννοια του Smart Hotel για την ΕΜΑΑR, έναν ξενοδοχειακό κολοσσό με αλυσίδες όπως τα Address Hotels + Resorts, Vida Hotels, Rove Hotels και το Armani Hotel Dubai;
  • Ποιες οι έξυπνες τεχνολογίες που αξιοποιεί το CityHub Amsterdam, το πιο φουτουριστικό ευρωπαϊκό ξενοδοχείο με δωμάτια-κάψουλες και ψηφιακό lobby;
  • Ποια τα concepts που αξιοποιούν τα Mama Shelter Hotels ώστε να δημιουργήσουν μια απόλυτα διαφοροποιημένη εμπειρία;
  • Ποιοι οι παράγοντες της διαχρονικής επιτυχίας του Giro d’ Italia, μιας αθλητικής διοργάνωσης που μετρά 101 χρόνια ζωής;
  • Πώς μπορεί η αξιοποίηση των Big Data να βοηθήσει μια επιχείρηση να περάσει στο επόμενο επίπεδο του Travel Loyalty και να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό των repeaters;
  • Ποιες οι νέες στρατηγικές για τον προσδιορισμό της τιμής διάθεσης ενός τουριστικού προϊόντος σε κάθε επιμέρους πλατφόρμα φυσικής και ψηφιακής πώλησης και ποιες «συμμαχίες» μεγιστοποιούν την κερδοφορία;
Η Eλληνική απάντηση στα διεθνή megatrends θα δοθεί μέσα από πάνελ συζήτησης με θέμα: «Brand new hotels: The Greek response to international trends».
Γενικοί Διευθυντές και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων που άνοιξαν την τελευταία χρονιά, θα κουβεντιάσουν τα trends που επέλεξαν να ενσωματώσουν στον σχεδιασμό των υποδομών και υπηρεσιών των ξενοδοχείων τους, αναδεικνύοντας τα σημεία που θεωρούν κρίσιμα για την ποιοτική ανάπτυξη του Eλληνικού τουρισμού.
Κορυφαίοι ομιλητές
Το Tourism Megatrends Conference είναι ένα από τα λίγα συνέδρια που προσελκύουν στην Ελλάδα πλειάδα σημαντικών διεθνών ξενοδόχων και εκπροσώπων καινοτόμων brands του διεθνούς τουρισμού.
Ανάμεσα στους δέκα διεθνείς ομιλητές του Tourism Megatrends Conference είναι και οι:
Olivier Harnisch, CEO του Ξενοδοχειακού Ομίλου της EMAAR Dubai
Ο Olivier Harnisch διαθέτει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στον τουρισμό και διετέλεσε Chief Operating Officer του ομίλου Carlson Rezidor, επιβλέποντας 350 ξενοδοχεία και 40.000 υπαλλήλους παγκοσμίως. Προηγουμένως, ήταν Αντιπρόεδρος των Hilton Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, του Heriot-Watt University του Εδιμβούργου και του Berlin School of Hotel Administration.
Serge Trigano, Ιδρυτής των Mama Shelter Hotels
O Σερζ Τριγκανό αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της ευρωπαϊκής ξενοδοχίας. Ήταν Πρόεδρος των Club Med κατά την «χρυσή εποχή» της πρωτοποριακής αλυσίδας αλλά και εμπνευστής των Mama Shelter Hotels, του καινοτόμου ξενοδοχειακού concept που εξαπλώνεται δυναμικά από το Παρίσι μέχρι το Λος Άντζελες κι από την Κωνσταντινούπολη μέχρι τη Σεούλ.
Martial Robardet, Υπεύθυνος Ανάπτυξης των CityHub Hotels
Το CityHub του Άμστερνταμ απαρτίζεται από 50 δωμάτια «κάψουλες», διαθέτει ψηφιακό λόμπι όπου το check-in γίνεται με βραχιολάκι RFID και παρέχει υπηρεσίες concierge στους φιλοξενούμενους μέσω mobile application. Ο Martial, εντοπίζει, αξιολογεί και διαχειρίζεται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε πόλεις όπως το Παρίσι, η Βαρκελόνη και η Αθήνα.
Social & Digital Megatrends
Οι σημαντικότερες τάσεις στον χώρο των social media και του digital tourism θα παρουσιαστούν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο workshop που θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με το συνέδριο.
Σε πάνελ συζήτησης με θέμα: «Producing a digital experience that enhances your physical travel product», υψηλόβαθμα στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων και φορέων τουρισμού θα συζητήσουν τρόπους
αποτελεσματικής ή καινοτόμου αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων για τη δυναμική ανάδειξη του ταξιδιωτικού προϊόντος.
Μια διαφορετική εμπειρία
Την ξεχωριστή εμπειρία του Tourism Megatrends Conference συμπληρώνει ένα εκαπιδευτικό escape game με τίτλο: «Under Pressure – Team motivation in a changing environment» που θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με το συνέδριο.
Υπό την καθοδήγηση της Βρετανίδας Συγγραφέως – Ψυχολόγου Dr. Audrey Tang, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να λύσουν ένα «μυστήριο».
Μέσα από τη διαδραστική αυτή εμπειρία θα ανακαλύψουν τρόπους για να εμπνέουν το προσωπικό τους να δίνει τον καλύτερό του εαυτό ακόμα και κάτω από τις απαιτητικότερες συνθήκες.
tourismtoday.gr