ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία από το Facebook

Αποτέλεσμα εικόνας για Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία από το Facebook

Δεδομένου ότι περισσότερα από 2 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook, αυτό εξελίσσεται όλο και πιο γρήγορα σε μια βασική πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων - αν δεν είναι ήδη. Οι ευκαιρίες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές και όλες οι επιχειρήσεις αυτής της βιομηχανίας θα πρέπει να έχουν σίγουρα κάποια παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Όπως σημειώνει το Facebook, “οι επιλογές ταξιδιών που κάνουμε επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από συστάσεις άλλων ανθρώπων, ανθρώπων που γνωρίζουμε, αγαπάμε και εμπιστευόμαστε - συστάσεις που συνηθιζόταν να δίνονται αυτοπροσώπως, αλλά στις οποίες μπορούμε πλέον να έχουμε πρόσβαση σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή, μέσω του Facebook. Μέσω των διασυνδέσεών σας στο Facebook, μπορείτε να έχετε γρήγορο feedback σχετικά με ταξιδιωτικές ιδέες, μέρη διαμονής, πράγματα να κάνετε - και δεν χρειάζεται καν να ρωτήσετε κάποιο. Μπορείτε απλά να κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο Facebook και να αναζητήσετε μια τοποθεσία για να δείτε παλαιότερες αναρτήσεις που έχουν κάνει οι φίλοι σας σχετικά με αυτή, επιτρέποντάς σας να συλλέξετε εύκολα σχετικές απόψεις”.

Για να μην αναφέρουμε και το Instagram. Στο Instagram υπάρχουν πάνω από 160 εκατ. δημοσιεύσεις που χρησιμοποιούν το hashtag #travel και πάνω από ένα εκατομμύριο ταξιδιωτικές αναζητήσεις στην πλατφόρμα κάθε εβδομάδα.

Η συνεισφορά του Facebook στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ είναι πιο σαφής στο ακόλουθο infographic που δημιούργησε το ιρλανδικό ξενοδοχείο The Dunloee.