ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Αμερικανικός τουρισμός: Πιο ευτυχείς οι κάτοχοι διαβατηρίου- 3 προσωπικότητες ταξιδιωτών


Αποτέλεσμα εικόνας για Πιο ευτυχείς οι κάτοχοι διαβατηρίου- 3 προσωπικότητες ταξιδιωτών


Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς με διαβατήριο είναι ικανοποιημένοι με τη ζωή τους έναντι μόλις του 34% που δεν διαθέτουν το ταξιδιωτικό έγγραφο.
Αυτό έδειξε έρευνα της Hilton Hotels & Resorts, του ηγετικού brand της Hilton, σε δείγμα 1.000 Αμερικανών ταξιδιωτών με στόχο να ανακαλύψει το σκεπτικό των Αμερικανών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Εξετάζει εάν το διαβατήριο παίζει ρόλο στην ευτυχία, ποια κίνητρα οδηγούν τους ανθρώπους να εκδώσουν διαβατήριο, εάν τα περισσότερα από αυτά χρησιμοποιούνται και τι υποδηλώνει η κατοχή του για την προσωπικότητα του κατόχου.
Περί το 41% των Αμερικανών υπολογίζεται ότι έχουν έγκυρο διαβατήριο ΗΠΑ, κάτι που αναδεικνύει δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη των ταξιδίων στο εξωτερικό.
Η έρευνα έδειξε ακόμη…
-Τα διαβατήρια θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται περισσότερο και σήμερα υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες για αυτό. Ανάμεσα σε όσους διαθέτουν διαβατήριο αλλά δεν έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό το περασμένο 12μηνο, το 18% δεν το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ.
-Έξι στους 10 Αμερικανούς έχουν ως κίνητρο τα ταξίδια στο εξωτερικό και το 27% σκοπεύει ήδη να το χρησιμοποιήσει.
Βάσει των ευρημάτων, η Hilton δημιούργησε έναν δείκτη Προσωπικότητας Διαβατηρίου, ο οποίος κατηγοριοποιεί τους ταξιδιώτες στις εξής κατηγορίες:
Globetrotters | Όσοι ταξιδεύουν συνεχώς. Έχουν διαβατήριο και ταξιδεύουν ήδη με αυτό.
Future Explorers | Μελλοντικοί Εξερευνητές. Δεν έχουν διαβατήριο αλλά έχουν κίνητρο για ταξίδια.
Maybe Later International Travelers | Αναβάλλουν το ταξίδι στο εξωτερικό. Ταξιδεύουν εντός των ΗΠΑ αλλά δεν έχουν κίνητρο για ταξίδια στο εξωτερικό, ακόμη κι αν κάποτε είχαν.
Οι ταξιδιώτες διακρίνονται από χαρακτηριστικά όπως το κίνητρο για ταξίδια, η ικανοποίηση από τη ζωή, οι συνήθειες στα social media και η επιθυμία να εξερευνήσουν ολόκληρη την Αμερική πριν κατευθυνθούν στο εξωτερικό.
Δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των 3 προσωπικοτήτων, όπως αναδείχθηκαν από την έρευνα της Hilton

GLOBETROTTERS/ FUTURE EXPLORERS/ “MAYBE LATER”
Τα βασικά χαρακτηριστικά τους
Ικανοποιημένοι με τη ζωή τους όπως είναι | 55% 25% 43%
Πιστεύουν ότι οι άνθρωποι που ταξιδεύουν διεθνώς διαφέρουν από όσους δεν το κάνουν | 82% 79% 67%
Aπολαμβάνουν τα ταξίδια | 77% 82% 63%
Πάντα προγραμματίζουν το επόμενο ταξίδι | 72% 43% 24%
Kοινοποιούν πληροφορίες για τις δραστηριότητες και τις περιοχές που επισκέπτονται στα social media | 61% 55% 28%
Τους αρέσει να ρισκάρουν | 43% 41% 23%
Έχουν ήδη προγραμματίσει ένα ταξίδι στο εξωτερικό |  51% 14% 3%
Tι τους υποκινεί για ταξίδια
Δοκιμάζουν αυθεντική, τοπική κουζίνα | 50% 54% 22%
Eπηρεάζουν την οικογένεια και τους φίλους | 33% 35% 20%
Ποπ κουλτούρα, μακρινά μέρη που βλέπουν στην τηλεόραση και στις ταινίες | 22% 29% 8%
Mια προαγωγή | 20% 18% 8%
Κάποιο κομβικό σημείο στη ζωή (αρραβώνας, γάμος) | 26% 17% 12%