ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια 'Now is the time' για την προσέλκυση τουριστών της 'τελευταίας στιγμής'

Αποτέλεσμα εικόνας για Ολοκληρώθηκε η καμπάνια 'Now is the time' για την προσέλκυση τουριστών της 'τελευταίας στιγμής'

Από ένα τετραήμερο ταξίδι σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο θα μπορούν να απολαύσουν δωρεάν τρία ζευγάρια, που συμμετείχαν διαδραστικά μέσω Facebook στη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ “Now is the time” για την προσέλκυση τουριστών της “τελευταίας στιγμής”.

Τα ονόματα των τριών τυχερών κληρώθηκαν παρουσία συμβολαιογράφου, στα Γραφεία του ΕΟΤ (Τσόχα 7, Αθήνα) από τον γενικό γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλο, την αναπληρώτρια γενική διευθύντρια ΕΟΤ κα Αθηνά Σπακουρή και τη διευθύντρια Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης κα Πηνελόπη Νομπιλάκη.'




Υπενθυμίζεται ότι τα τρία ταξίδια περιλαμβάνουν δωρεάν εισιτήρια και διαμονή τριών διανυκτερεύσεων για έξι συνολικά  άτομα, ως έπαθλα  για τη συμμετοχή τους στην μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια που “έτρεξε” ο ΕΟΤ από τις 22 Αυγούστου μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου 

Η δράση περιελάμβανε την ανάπτυξη του site: http://www.nowisthetime.gr και τη δημιουργία του Hashtag: #NowIsThe Time, το οποίο προωθήθηκε μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων  του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές αγορές και συγκεκριμένα: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, ΗΠΑ και Καναδά.  

Το site βασίστηκε στη δημιουργική ιδέα ο χρήστης να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες ανά περιφέρεια και κατόπιν να κάνει άμεσα κράτηση για το ταξίδι του στην Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του μπορούσαν μέσω του site να μοιραστούν στο λογαριασμό τους στο Facebook, φωτογραφίες και video ανα περιφέρεια και έτσι αυτόματα να συμμετέχουν στην κλήρωση για τα 3 ταξίδια των 2 ατόμων, που προαναφέρθηκαν. Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες μετείχαν ενεργά στην καμπάνια δημιουργώντας δημοσιότητα στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως και προσδίδοντάς της “viral” χαρακτήρα.