ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Ψηφιοποίηση των αεροπορικών εταιρειών- Η ώρα που θα μειωθούν τα γκισέ στα αεροδρόμια έφτασε


'Digitizing the Airline- Το μέλλον των αερομεταφορών. Η Παγκόσμια Σύνοδος Αεροπορίας που ξεκίνησε στο στο Άμστερνταμ στις 27 Οκτωβρίου με κεντρική ομιλία από τον διευθύνοντα σύμβουλο της KLM Pieter Elbers.

Ο κ Elbers μαζί με τους συμμετέχοντες από 45 χώρες για το θέμα της «Ψηφιοποίηση της αεροπορικής εταιρείας" μιλώντας για την KLM και για την ιστοσελίδα της, ανέφερε ότι υπάρχει μια αύξηση στη χρήση της ιστοσελίδα κατά 33%.

Όπως είπε ένα στα τρία εισιτήρια πωλούνται μέσω διαδικτύου, ενώ το 70% των επιβατών χρησιμοποιούν το online check-in. Και σε αυτό όπως είπε συνέβαλε το κινητό . «Ό, τι κάνουν οι άνθρωποι, θα πρέπει να ταιριάζει σε αυτή τη μικρή μηχανή", είπε χαρακτηριστικά.

Η KLM έχει αγκαλιάσει εφαρμογές στο κινητό, όπως το Facebook Messenger και το WeChat, και πιστεύει ότι το μέλλον είναι σε αυτές πλατφόρμες. Η KLM είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το Facebook Messenger.

Ο κ Elbers θέλει η KLM να είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, να γίνει δηλαδή ακόμη πιο συμβατό με την τεχνολογία.
Μήπως σε όλα αυτά όπως θα πρέπει να υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας, καθώς αν χάνονται θέσεις εργασίας;

capa