ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

H Marketing Greece στηρίζει το 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού πολυτελείαςH Marketing Greece στηρίζει το 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας


Η φετινή διοργάνωση  πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι, στις 25 Φεβρουαρίου και η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί  στην Κωνσταντινούπολη, στις 2 Απριλίου 2015
Η πρώτη «στάση» της φετινής διοργάνωσης  πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Marketing Greece στο ξενοδοχείο JW Marriott, στο Ντουμπάι, στις 25 Φεβρουαρίου με βασικό στόχο την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής ικανότητας από επιλεγμένες τουριστικές αγορές.
Η επιλογή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στηρίχθηκε αφενός στη δυναμική της αγοράς αυτής, αφετέρου στη διάθεση σημαντικού αριθμού ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων να προσεγγίσουν ευρύτερα την αγορά της Μέσης Ανατολής.

Η σημαντικότητα των χωρών αυτών αποτυπώνεται και στα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία και έρευνες. Σύμφωνα με τις αναλύσεις του SETE intelligence, το διάστημα Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2014, οι αφίξεις στην Αθήνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα παρουσίασαν αύξηση κατά 33%. Επίσης βάσει διεθνών ερευνών, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις από τον εξερχόμενο τουρισμό των χωρών της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής αναμένεται να φτάσουν τα 94 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και τα 216 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, χαιρετίζει την υλοποίηση και διατυπώνει τους στόχους της διοργάνωσης δηλώνοντας: «Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ντουμπάι πιο συγκεκριμένα είναι αγορές ειδικού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα στο πλαίσιο της τοποθέτησής της ως προορισμός τουρισμού πολυτελείας και της προσέλκυσης επισκεπτών υψηλού εισοδήματος. Ιδιαίτερα δε, όταν η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων μεταξύ των χωρών της Μέσης Ανατολής και της Ελλάδας προσφέρει μία σημαντική ευκαιρία την οποία πρέπει να αξιοποιήσουμε. Η προσέγγιση μας συνδυάζει την προσφορά υψηλών υπηρεσιών με τη μεγιστοποίηση των προσωπικών εμπειριών του επισκέπτη.»

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης την οποία συνδιοργάνωσαν η Rollerdeck Associates και η Amuse Concept Events με τη συνεργασία της Emirates, η Marketing Greece  παρουσιάστηκε το ελληνικό τουριστικό προϊόν πολυτελείας, σε ένα επιλεγμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων ενημέρωσης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας όπως το Blue Palace, το Elounda Beach, τα Electra Hotels & Resorts, τα Grecotel Hotels & Resorts, το Grand Resort Lagonissi, το New Hotel, το Sani Resort, το SENTIDO Ixian Grand & Ixian All Suites και η Variety Cruises.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.