ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Διαμόρφωση ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας στον τουρισμό

Στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας, με στόχο την κοινή προβολή της Ελλάδας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε ημερίδα εργασίας, που διοργάνωσε το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο της PHILOXENIA 2013.

Στην ημερίδα συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, η αντιπεριφεριάρχης Ν. Αιγαίου κυρία Λίτσα Φτακλάκη, η αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος κυρία Φανή Παπαθωμά εκπρόσωποι από τις άλλες περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, στελέχη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, του HATTA, ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΞΕΘ, AEGEAN και εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων.

Επίσης στις εργασίες της ημερίδας συμμετείχε, ο πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) k. Noel Iosephides, ο κ. Chad Shrive, υπεύθυνος του Trip Advisor για την Ελλάδα.
Όπως είπε η κυρία Κεφαλογιάννη στην ομιλία της, οι άξονες αυτής της εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας είναι:
  1. Αντιμετώπιση όλων των στερεοτύπων που προκάλεσε η κρίση στην διεθνή κοινή γνώμη.
  2. Ενίσχυση του brand Ελλάδα σε ολόκληρο τον κόσμο.
  3. Σωστή παρουσίαση και ενίσχυση πολλών περιφερειακών προορισμών.
  4. Αύξηση αναγνωρισιμότητας τόσο του προορισμού Ελλάδα, με στόχο την τοποθέτηση του στους πέντε πιο γνωστούς, όσο και των περιφερειακών προορισμών.

Παράλληλα η υπουργός τόνισε ότι όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τον κοινό βηματισμό ανάμεσα στο υπουργείο Τουρισμού, τις περιφέρειες και τους τουριστικούς φορείς της χώρας.

Η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε  τις δράσεις του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας. Ειδικότερα επισήμανε τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται για την ανάπτυξη της αγοράς στις ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Λατινική Αμερική. Την ανάπτυξη αγοράς στις γειτονικές χώρες, όπως η Τουρκία, το Ισραήλ, η Σερβία. Την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών (secret Greece) και παρεχόμενων υπηρεσιών. Την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου από τις παραδοσιακές αγορές. Την καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης με τους μεγάλους «παίχτες» της τουριστικής αγοράς. Την ανάπτυξη σχέσεων με εξειδικευμένους tour operators που ευνοούν τις νέες μορφές τουρισμού.

Η υπουργός Τουρισμού απευθυνόμενη στις ιδιωτικές επιχειρήσεις τόνισε ότι οφείλουν να επικεντρώσουν  τις προσπάθειες τους στη διασφάλιση υπηρεσιών ποιότητας, σε ορθή τιμολογιακή πολιτική, στη τήρηση των εργασιακών σχέσεων και στη καταπολέμηση της μαύρης εργασίας.

Καταλήγοντας η κυρία Κεφαλογιάννη εξέφρασε την βεβαιότητα της ότι η Ελλάδα θα έχει καλά αποτελέσματα και το 2014, καθώς όπως τόνισε, τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς αναφέρθηκε στις δράσεις του ΕΟΤ για την τουριστική προβολή. Ειδικότερα τόνισε τις στοχευμένες ενέργειες που αναπτύσσονται  μέσω του διαδικτύου για την προσέλκυση τουριστών με ειδικά ενδιαφέροντα.

Ο κ. Πάνος Λειβαδάς  αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες συνεργασίας του ΕΟΤ για την υποστήριξη των περιφερειών της χώρας, με στόχο την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα. Επίσης μίλησε για τη σημασία που αποδίδεται στο άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών και στις υποστηρικτικές ενέργειες που υλοποιούνται για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Από την πλευρά του Ο κ. Noel Iosephides επισήμανε την αποδοτικότητα που έχει η εφαρμογή ενός σύγχρονου μάρκετιγκ, ενώ ο εκπρόσωπος του Trip Advisor αναφέρθηκε στην πετυχημένη συνεργασία που έχει αναπτύξει με τον ΕΟΤ και παρουσίασε τα σχεδία του για τη νέα χρονιά.