ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Η easyJet είναι η πρώτη εταιρεία low-cost που υιοθετεί βελτιώσεις που θα βοηθήσουν τα ταξιδιωτικά γραφεία στις κρατήσεις εισιτηρίων


Η easyJet, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Βρετανίας και η εταιρεία με το μεγαλύτερο δίκτυο αεροπορικών μεταφορών στην Ευρώπη και η Amadeus, ο κορυφαίος συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν την παρουσίαση μοναδικών βελτιώσεων του συστήματος κρατήσεων, που θα επιτρέψει στα ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο, σε μια προσέγγιση φάσεων, να προκρατούν εισιτήρια low-cost εταιρειών με την ίδια διαδικασία κρατήσεων, όπως και με τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες, ανεξάρτητα από τις προτιμήσεις διανομής της αεροπορικής εταιρείας. 

Η easyJet είναι η πρώτη εταιρεία που υιοθετεί την πρακτική light ticketing[1] στο σύστημα τηςAmadeus, βελτιώνοντας συνεπώς τον τρόπο με τον οποίο τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν πρόσβαση, προκρατούν και παρέχουν υπηρεσίες όταν πωλούν πτήσεις της easyJet. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αυξήσει τις κρατήσεις με τη νέα λειτουργία τιμολόγησης, έκδοσης εισιτηρίων και κράτησης, προσφέροντας την ίδια εμφάνιση και αίσθηση όπως και για τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες.

Για πρώτη φορά, η παραδοσιακή αγορά, προκράτηση και ροή back-office θα συνδυαστεί με δυναμικούς ναύλους  σε πραγματικό χρόνο και την ολοκληρωμένη παροχή βοηθητικών υπηρεσιών μέσα από την XML σύνδεση της easyJet με την Amadeus. Αυτό θα δώσει στις επιχειρήσεις και σταTMC που χρησιμοποιούν την Amadeus, ακόμη καλύτερη πρόσβαση στο inventory της easyJet από πριν. 

Οι κύριες λειτουργίες που θα βοηθήσουν τα ταξιδιωτικά γραφεία περιλαμβάνουν:

Αυξημένα επίπεδα ευελιξίας: τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν συγκεκριμένη ροή τιμολόγησης και να τροποποιούν τα PNR της easyJet για πτήσεις και υπηρεσίες, όπως θα έκαναν και κατά τη διαδικασία κράτησης μιας παραδοσιακής αεροπορικής εταιρείας.

Πλήρης mid- και back-office ενοποίηση και sales report: οι κρατήσεις της easyjet θα είναι πλήρως ενοποιημένες με το εσωτερικό και εξωτερικό σύστημα αναφοράς των ταξιδιωτικών γραφείων, με την βελτίωση αυτή να συμβάλλει στην έκδοση ενός αριθμού εισιτηρίου που θα λειτουργεί σαν ένα μοναδικό στοιχείο αναφοράς καθ όλη τη διαδικασία ολοκλήρωσης κάνοντας τη διαδικασία απρόσκοπτη για τα γραφεία. Αυτό σημαίνει ότι η προσαρμογή των συστήματων back office θα γίνει πιο αποτελεσματική, ακριβώς όπως γίνεται και στις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες. 

Απρόσκοπτη ροή διαθεσιμότητας: Τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της easyJet από το Neutral Availability και Schedule, μαζί με όλες τις άλλες αεροπορικές εταιρείες σε μια και μόνο οθόνη.

Ο κ. Andrea Hodges, Director Sales, Distribution & Business της easyJet, σχολίασε: “Ο σκοπός τηςeasyJet είναι να προσφέρει αξία και αποτελεσματικότητα στα ταξιδιωτικά γραφεία και τους εταιρικούς τους πελάτες, διευκολύνοντας την αναζήτηση, τις κρατήσεις και την πώληση των πτήσεων της easyJet. Η συνεργασία με τα ταξιδιωτικά γραφεία με τον πιο αποδοτικό τρόπο είναι θεμελιώδης για την στρατηγική μας να εξυπηρετήσουμε το μεγαλύτερης απόδοσης επιχειρηματικό ταξίδι και η κίνησή μας να υιοθετήσουμε το light ticketing στην Amadeus είναι ένα σημαντικό βήμα στην αύξηση των επιπέδων υιοθέτησης και κρατήσεων από τα ταξιδιωτικά γραφεία.”

Ο κ. David Doctor, Head Distribution Marketing της Amadeus, δήλωσε επίσης: “η easyJet και η Amadeus συνεργάζονται στενά από το 2007 και είναι ευχάριστο να βλέπουμε την επιτυχημένη σχέση να προσφέρει περισσότερα οφέλη για την κοινότητα των ταξιδιωτικών γραφείων. Με την ενίσχυση και την προτυποποίηση της ροής κρατήσεων για αεροπορικές εταιρείες με light ticketing, τα ταξιδιωτικά γραφεία θα είναι σε θέση να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις κρατήσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό υιοθέτησης. Αυτό είναι ακόμη ένα παράδειγμα του πως η Amadeus συνεργάζεται με αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία για να προσαρμόσει τις λύσεις της στις εξειδικευμένες τους ανάγκες.”

Η easyJet ήταν η πρώτη low-cost αεροπορική εταιρεία που συνδέθηκε με την Amadeus μέσω XMLλύσης το 2007. Σήμερα, περισσότερες από 65 low-cost και υβριδικές αεροπορικές εταιρείες είναι διαθέσιμες μέσω XML ή των κλασσικών λύσεων διανομής, και ο αριθμός των low cost κρατήσεων που έχει πραγματοποιηθεί έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 26% κατά το πρώτο μισό του 2013.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφτείτε το link παρακάτω, καθώς επίσης και τα blogpost της Amadeus που επικεντρώνονται στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους:
http://www.amadeus.com/blog/16/09/travel-agents-take-note-lcc-booking-made-easy