ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Ένα πλωτό νησί θα είναι το νέο τέρμιναλ κρουαζιέρας της Αθήνας;


Σύμφωνα με δημοσίευμα του www.ered.gr ένα πλωτό νησί κοντά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα είναι το νέο τέρμιναλ Κρουαζιέρας της Αθήνας, για το οποίο έχει κατατεθεί πρόταση χρηματοδότησης από ιδιωτικό φορέα στο αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης, Μεταφορών και Δικτύων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα “τη δημιουργία του νέου σταθμού ανακοίνωσε πρόσφατα η κυβέρνηση, σε συνέντευξη Τύπου παρουσία του Πρωθυπουργού. Ο αρμόδιος υφυπουργός Νότης Μηταράκης αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε τρεις τοποθεσίες -χωρίς να τις κατονομάσει- επικαλούμενος τη διαδικασία συνομιλιών με τους υποψήφιους επενδυτές.
Προσφάτα σύμφωνα με πληροφορίες, ειδοποιήθηκε η Εθνική τράπεζα ότι το έργο δε θα υλοποιηθεί στη Δραπετσώνα, όπου η Εθνική κατέχει και το μεγαλύτερο κομμάτι της προς αξιοποίηση έκτασης αστικής ανάπλασης.
Η δεύτερη τοποθεσία, το λιμάνι του Πειραιά, έχει αποκλειστεί από τους επενδυτές, παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για την υποδοχή μεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων, ώστε να καταστήσει το λιμάνι home port για ξένες εταιρείες.

«Είναι πολύ δύσκολο να φτάσει ένα πούλμαν στην Ακρόπολη μέσα από τη λεωφόρο Πειραιώς», υποστηρίζουν οι επενδυτές «και κάθε κρουαζιέρα μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 200, ανάλογα με το μέγεθος του πλοίου».
Στη κατεύθυνση αυτή το αίτημα προς το υπουργείο έκανε λόγο για αποβίβαση στην υπό ανάπλαση περιοχή του φαληρικού όρμου, που υλοποιείται με κεφάλαια του Ιδρύματος Νιάρχου, σε σχέδιο του διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα Renzo Piano (Λυρική και Βιβλιοθήκη).
Η λεωφόρος Συγγρού αποτελεί σήμερα τη συντομότερη διαδρομή, διαθέτει το απαιτούμενο πλάτος και έχει ενταχθεί στο Ρυθμιστικό της Αθήνας ως άξονας πολιτισμού.
Η διαπραγμάτευση με τους επενδυτές, σύμφωνα με πληροφορίες, έκλεισε στην κατασκευή της πλωτής πλατφόρμας ανατολικότερα του ΣΕΦ, όπου και υπάρχει μεγάλο βάθος για τον ελλιμενισμό μεγάλων πλοίων. Το έργο θα ενταχθεί στις αναπτύξεις που θα υλοποιήσει η εταιρεία Παράκτιο Αττικό Μέτωπο ΑΕ που συστάθηκε για την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου του Σαρωνικού και θα υποστηρίξει επενδυτικά σχέδια, με συνδρομή στη χρηματοδότηση και επιτάχυνση της αδειοδοτικής διαδικασίας στο πλαίσιο των στρατηγικών επενδύσεων σε μαρίνες και υποδομές (λιμάνια, υδατοδρόμια κλπ).”
Πηγή: www.ered.gr