Σύμφωνα
με το ΑΠΕ/ΜΠΕ
είναι αβέβαιο το
μέλλον των πτήσεων εξωτερικού της
Qantasπου
παρουσιάζει ολοένα αυξανόμενο παθητικό.
Η ακύρωση της παραγγελίας 35 νέων αεροσκαφών Βoeing 787, που είχε κάνει η εταιρια, συνολικής αξίας 8,5 δισ. Δολαρίων, καθώς και η αναβολή της ημερομηνίας παράδοσης για 50 επιπλέον αεροσκάφη δείχνει ότι η εταιρεία εγκαταλείπει τα σχέδια της για επαναλειτουργία της γραμμής προς Αθήνα, μέσω της θυγατρικής της Jetstar.
η απόφαση ήρθε ως επακόλουθο των ζημιών ύψους 256 εκατ. δολ.που κατέγραψαν οι αυστραλιανές αερογραμμές το οικονομικό έτος 2011-2012, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο. Η αύξηση του λειτουργικού κόστους, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, δεν άφησε αλώβητη την Qantas, όπως άλλωστε και τις ανταγωνίστριές της στις υπερατλαντικές πτήσεις.
Εκτός όμως από τον ισχυρό ανταγωνισμό, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο και την τιμή της κηροζίνης ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα αποτελεί η χαμηλή ζήτηση στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης που έχει κάνει ασύμφορα πολλά δρομολόγια.
Η ακύρωση της παραγγελίας 35 νέων αεροσκαφών Βoeing 787, που είχε κάνει η εταιρια, συνολικής αξίας 8,5 δισ. Δολαρίων, καθώς και η αναβολή της ημερομηνίας παράδοσης για 50 επιπλέον αεροσκάφη δείχνει ότι η εταιρεία εγκαταλείπει τα σχέδια της για επαναλειτουργία της γραμμής προς Αθήνα, μέσω της θυγατρικής της Jetstar.
η απόφαση ήρθε ως επακόλουθο των ζημιών ύψους 256 εκατ. δολ.που κατέγραψαν οι αυστραλιανές αερογραμμές το οικονομικό έτος 2011-2012, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο. Η αύξηση του λειτουργικού κόστους, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, δεν άφησε αλώβητη την Qantas, όπως άλλωστε και τις ανταγωνίστριές της στις υπερατλαντικές πτήσεις.
Εκτός όμως από τον ισχυρό ανταγωνισμό, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο και την τιμή της κηροζίνης ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα αποτελεί η χαμηλή ζήτηση στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης που έχει κάνει ασύμφορα πολλά δρομολόγια.