Υδατοδρομίων
συνέχεια. Σημειώνεται ότι πρόβλεψη για
λειτουργία υδατοδρομίων έχει ξεκινήσει
από το 2003 επί υπουργίας Χρήστου Βερελή,
ενώ ο νόμος για πού επέτρεπε την ίδρυση
«αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας»
(3333/2005) παρέπεμπε τη ρύθμιση κρίσιμων
σε Προεδρικό Διάταγμα το οποίο μέχρι
σήμερα δεν έχει εκδοθεί.
Η
τελευταία εξαγγελία είχε γίνει από τον
Μάκη Βορίδη χωρίς τελικά να υλοποιηθεί
και αφορούσε την κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ
ενός υδατοδρομίου ως κεντρική βάση στην
Αττική (Π. Φάληρο -Φλοίσβος) και 12
μικρότερων στη περιφέρεια. Το μόνο
υδατοδρόμιο που λειτούργησε ήταν εκείνο
του Βόλου με προσωρινή άδεια και τρεις
πτήσεις ημερησίως. Άδειες έχουν πάρει
επίσημα 20 υδατοδρόμια στην Ελλάδα, τα
οποία παραμένουν ανενεργά.
Εν
τω μεταξύ συνεχίζεται τοΚαναδικό
ενδιαφέρον για σταθμούς υδροπλάνων,
θέμα που έχει επισήμως τεθεί στο υπουργείο
Ανάπτυξης. Πρόκειται για κοινοπραξία
η οποία ήρθε στην Ελλάδα πριν από μερικά
χρόνια, και εξασφάλισε τις απαιτούμενες
άδειες αλλά τελικά η επένδυση δεν
ολοκληρώθηκε καθώς δεν υπάρχει νομοθετικό
πλαίσιο για τη σύσταση υδατοδρομίων. Σήμερα εξετάζεται το ενδεχόμενο
η επένδυση να χρηματοδοτηθεί από το
τμήμα leasing μιας εκ των τεσσάρων τραπεζών
που εξασφάλισαν κονδύλια για την
ανακεφαλαιοποίηση τους από το EFSF.
Συγκεκριμένα
η Air Sea Lines έχει στόχο να επενδύσει το
ποσό των €25 εκατ. για την διασύνδεση
ελληνικών νησιών με υδροπλάνα, γεγονός
που ο Καναδός πρέσβης επανέφερε στον
αρμόδιο υπουργό κατά τη συνάντηση που
είχαν με αντικείμενο διμερή θέματα.Η
Air Sea Lines στα τέσσερα χρόνια που
δραστηριοποιήθηκε στην ελληνική αγορά
πραγματοποίησε περίπου 20.000 πτήσεις
μεταφέροντας 200.000 επιβάτες.
Αναμένεται η συνέχεια...
Αναμένεται η συνέχεια...