Τη μερίδα του Λέοντος να παίρνει
η Olympic
Air, αφού απέκτησε δικαίωμα
αποκλειστικής εκμετάλλευσης για 13 δρομολόγια, στο διαγωνισμό για τις 24 άγονες
γραμμές που προκήρυξε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Η εκμετάλλευση ισχύει μέχρι τα
τέλη Μαρτίου του 2016. Το συνολικό αντιστάθμισμα για την εκτέλεση των
δρομολογίων ανέρχεται σε περίπου 157,5 εκατ. ευρώ.
Φέτος οι επιδοτήσεις των γραμμών
θα μας στοιχήσουν ακριβότερα αλλά και ακριβότερα θα είναι τα εισιτήρια των
Αεροπορικών εταιρειών.
Συγκεκριμένα
Η Aegean
Airlines θα
αρκεστεί σε μία γραμμή
• Αθήνα – Σκύρος έναντι 3.275.919 Ευρώ,
• Αθήνα – Σκύρος έναντι 3.275.919 Ευρώ,
η Astra
Airlines κρατά
έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.192.004 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
• Θεσσαλονίκη – Χίος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Θεσσαλονίκη – Σάμος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Αθήνα – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.792.004,24 ευρώ,
• Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.399.999,76 .ευρώ.
αντισταθμίσματος 9.192.004 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
• Θεσσαλονίκη – Χίος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Θεσσαλονίκη – Σάμος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
• Αθήνα – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.792.004,24 ευρώ,
• Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.399.999,76 .ευρώ.
η Olympic
Air έναντι
συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 109.537.391,99 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
• Αθήνα – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.160.739,14 ευρώ,
• Αθήνα – Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5. 857.487,17 ευρώ,
• Αθήνα – Λέρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 10.521.813,32 ευρώ,
• Αθήνα – Μήλος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 12.492.419,34 ευρώ,
• Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.326.992,71 ευρώ,
• Αθήνα – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.629.939,75 ευρώ,
• Αθήνα – Νάξος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 4.958.455,80 ευρώ,
• Αθήνα – Πάρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.773.996,37 ευρώ,
• Αθήνα – Κάρπαθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 8.654.636,86 ευρώ,
• Αθήνα – Σκιάθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.171.088,71 ευρώ,
• Ρόδος – Κως – Λέρος – Κάλυμνος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.857.246,43 ευρώ,
• Αθήνα – Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.418.465,49 ευρώ,
• Ρόδος – Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.714.110,90 ευρώ.
αντισταθμίσματος 109.537.391,99 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
• Αθήνα – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.160.739,14 ευρώ,
• Αθήνα – Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5. 857.487,17 ευρώ,
• Αθήνα – Λέρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 10.521.813,32 ευρώ,
• Αθήνα – Μήλος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 12.492.419,34 ευρώ,
• Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.326.992,71 ευρώ,
• Αθήνα – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.629.939,75 ευρώ,
• Αθήνα – Νάξος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 4.958.455,80 ευρώ,
• Αθήνα – Πάρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.773.996,37 ευρώ,
• Αθήνα – Κάρπαθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 8.654.636,86 ευρώ,
• Αθήνα – Σκιάθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.171.088,71 ευρώ,
• Ρόδος – Κως – Λέρος – Κάλυμνος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.857.246,43 ευρώ,
• Αθήνα – Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.418.465,49 ευρώ,
• Ρόδος – Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.714.110,90 ευρώ.
και η Sky
Express έναντι
συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 35.460.705,44 ευρώ τις κάτωθι γραμμές:
• Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 13.827.686,12 ευρώ,
• Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.959.252,24 ευρώ,
• Άκτιο – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.966.269 ευρώ,
• Θεσσαλονίκη – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.787.157,04 ευρώ,
• Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 9.920.341,04 ευρώ.
αντισταθμίσματος 35.460.705,44 ευρώ τις κάτωθι γραμμές:
• Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 13.827.686,12 ευρώ,
• Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.959.252,24 ευρώ,
• Άκτιο – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.966.269 ευρώ,
• Θεσσαλονίκη – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.787.157,04 ευρώ,
• Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 9.920.341,04 ευρώ.