ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Κατοχυρώθηκαν οι 24 άγονες γραμμές


Τη μερίδα του Λέοντος να παίρνει η  Olympic Air,  αφού απέκτησε δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης για 13 δρομολόγια, στο διαγωνισμό για τις 24 άγονες γραμμές που προκήρυξε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Η εκμετάλλευση ισχύει μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2016. Το συνολικό αντιστάθμισμα για την εκτέλεση των δρομολογίων ανέρχεται σε περίπου 157,5 εκατ. ευρώ.
Φέτος οι επιδοτήσεις των γραμμών θα μας στοιχήσουν ακριβότερα αλλά και ακριβότερα θα είναι τα εισιτήρια των Αεροπορικών εταιρειών.
Συγκεκριμένα                                                                                                                                                    Η Aegean Airlines θα αρκεστεί σε μία γραμμή 
 Αθήνα – Σκύρος έναντι 3.275.919 Ευρώ,
η Astra Airlines κρατά έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 9.192.004 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
 Θεσσαλονίκη – Χίος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
 Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
 Θεσσαλονίκη – Σάμος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος,
 Αθήνα – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.792.004,24 ευρώ,
 Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.399.999,76 .ευρώ.
η Olympic Air έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 109.537.391,99 ευρώ τις κάτωθι γραμμές :
 Αθήνα – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.160.739,14 ευρώ,
 Αθήνα – Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5. 857.487,17 ευρώ,
 Αθήνα – Λέρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 10.521.813,32 ευρώ,
 Αθήνα – Μήλος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 12.492.419,34 ευρώ,
 Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.326.992,71 ευρώ,
 Αθήνα – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.629.939,75 ευρώ,
 Αθήνα – Νάξος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 4.958.455,80 ευρώ,
 Αθήνα – Πάρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 16.773.996,37 ευρώ,
 Αθήνα – Κάρπαθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 8.654.636,86 ευρώ,
 Αθήνα – Σκιάθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.171.088,71 ευρώ,
 Ρόδος – Κως – Λέρος – Κάλυμνος – Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.857.246,43 ευρώ,
 Αθήνα – Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 6.418.465,49 ευρώ,
 Ρόδος – Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 5.714.110,90 ευρώ.
και η Sky Express έναντι συνολικού αιτηθέντος οικονομικού
αντισταθμίσματος 35.460.705,44 ευρώ τις κάτωθι γραμμές:
 Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 13.827.686,12 ευρώ,
 Αλεξανδρούπολη – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.959.252,24 ευρώ,
 Άκτιο – Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.966.269 ευρώ,
 Θεσσαλονίκη – Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.787.157,04 ευρώ,
 Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος – Κύθηρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 9.920.341,04 ευρώ.